Looney Tunes™ World of Mayhem for iOS
iOS

Looney Tunes™ World of Mayhem

Dec 12, 2018
  • favorite_borderAdd to My Collection
  • shareShare Now
  • infoReport an Error

Game Info

play_circle_filled
play_circle_filled

Get it now

iTunesiTunes
This game includes in-game purchases. For more info, visit our video game microtransactions guide.

About this game

Developer: Scopely
Content Rating: Teen

Summary

Join Bugs Bunny, Daffy Duck, Marvin the Martian and all the classic toons to build the greatest “Toon Team” in Looney Tunes™ World of Mayhem! Collect cartoon characters like Tweety Bird, Taz, Road Runner and more to wage wacky battles in a vibrant Looney Tunes™ World. Get a RARE Showbiz Daffy when you download the game and complete the tutorial! Please allow 48 hours after completing the tutorial to receive the Showbiz Daffy.

Critic Reviews

3 Reviews
7.35
Jon MundyJan 04, 2019
The inevitable effects of repetition and shallowness and especially the myriad collectible doodahs soon took its toll, and the game's bright appeal started to fade. It's the kind of game that spends most of its lengthy tutorial talking about its convoluted freemium systems rather than its core gameplay, which can be (and indeed is) adequately summarised in seconds.
Giorgio MelaniDec 19, 2018
Non c'è praticamente nulla in Looney Tunes: Il mondo del caos che non si sia visto già in altri RPG di stampo strategico mobile, un genere che è diventato ormai un rigido canone nel quale è difficile trovare spazio per innovazioni e guizzi originali. In una condizione del genere, il buon utilizzo di una licenza iconica come i Looney Tunes riesce a fare la differenza, se non altro caratterizzando profondamente la grafica, l'atmosfera e lo spirito generale del gioco e donandogli dunque un'identità forte, nonostante la sua struttura profondamente derivativa.
Francesco CoricaFeb 10, 2019
Looney Tunes: Il Mondo del Caos è un titolo esteticamente gradevole e che cattura lo spirito dei cartoni animati come meglio può. Quello che ostacola realmente il godimento del gioco è la sua natura di titolo free-to-play, dato che potenziare i personaggi e reclutare quelli più forti richiede molto tempo, a meno di non essere disposti a fare molto grinding o ad effettuare un esborso economico

Login

By logging in, you agree with the Terms and Conditions.